maandag 25 april 2016

Club

Club



De Breimeisjes hebben nog steeds club! Dat was een regelmatig terugkerend thema op mijn blog, debreimeisjes.blogspot.nl. De frequentie van de club is wel eens wat minder, momenteel is het juist heel vaak club! En het komt tegenwoordig ook voor dat we dan allebei achter een laptop zitten, Lydia en ik. En misschien vragen jullie je af of dat gezellig is... Ik kan jullie vertellen dat club ALTIJD HEEL GEZELLIG is :-)

Het is wel lastiger geworden om erover te bloggen. Waarom? Omdat we nu allebei nog over dingen willen bloggen, die we nog niet eerder willen laten zien.  Vandaar deze foto, waarop een heleboel te zien is, maar ook weer net niet.


We bespreken van alles en drinken koffie (Akkelien en soms Lydia ook), thee (Lydia) of chocolademelk (Lydia) en we nemen daar wat lekkers bij (en soms ook niet, die enkele keer dat we allebei een soort van verstandig zijn). En we haken of breien. 
Deze foto is van afgelopen vrijdag, vlak voor de vakantie, en we bespraken o.a. of we in deze twee weken ook club zouden hebben. We denken het eigenlijk wel, haha! 

Nu is het even afwachten of er morgen ook een poppenblog te zien is hier. Ook dat denk ik eigenlijk wel.

Graag tot een volgende blog!

Groetjes
van
Akkelien

2 opmerkingen:

  1. Haha, jullie zijn aan elkaar gewaagd! En wat een leuke samenwerking...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat er een poppenblog kwam 'morgen'. Ik heb ervan genoten. Leuk zo samen haken en breien met iets lekkers erbij (als jullie heel verstandig even niet verstandig zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen